понедельник, 14 апреля 2014 г.

Реклама

Задоволений покупець ділиться своєю позитивною думкою про товар у середньому з трьома знайомими. Незадоволений розповідає про розчарування в середньому одинадцятьом. 13 % споживачів, незадоволених компанією, повідомляють про свій сумний досвід більш ніж 20 іншим споживачам. Як кажуть, дурна слава біжить, а добра лежить; незадоволені клієнти здатні дуже швидко зруйнувати репутацію компанії та її товарів.

Люди проводять в магазині менше часу, але ж витрачають таку саму кількість грошей, якщо увімкнено голосну музику. Вони також повільніше переміщуються по залу та витрачають більше коштів, якщо грає повільна музика. Покупці витрачають більше коштів, якщо музика відповідає їх смаку.

Для українського споживача характерна ментальна блокування сприйняття рекламної інформації і загальне негативне відношення до реклами, як до соціального інституту.
Майбутнє за нестандартними рішеннями
Реклама школи східних єдиноборств, США, 2006 р.
Реклама кофе, 2003 р. Західна Європа.
Реклама гнучких зубних щіток
Данні картинки взяті зі статті Кузьменко К.В. Нетрадиционные рекламные носители как элементы современной архитектурной среды / К.В. Кузьменко // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв . Мистецтвознавство. Архитектура . - 2009. - № 7. - С. 58-64.

Комментариев нет:

Отправить комментарий