понедельник, 14 апреля 2014 г.

Найважливіше рішення у моєму житті

Мік Таня
Група Т2/3,5-11


Я в своєму житті приймала багато значущих і не дуже рішень. На мою думку, одним із найважливіших було рішення вибору професії. Для себе я вирішила – буду опановувати професію закрійника. Вибір був складним, так як мав безліч варіантів.
Свій вибір я робила, покладаючись на власні вміння та здібності, на свої досягнення в опануванні шкільної програми, на перспективність та актуальність професії, на місце професії в ряду всіх можливих та на фінансовий стан моєї родини.
Зрозумівші, що професія, обрана мною, знаходиться на етапу розвитку та розквіту, має необхідні для мене перспективи та може забезпечувати мені необхідний рівень життя – я прийняла рішення і вступила до Дніпропетровського швейного училища №55.

На сьогоднішній день я задоволена результатом свого рішення: я добре опановую свою професію, використовую набуті знання для свого фінансового забезпечення та добробуту.

Насадюк Надія
Група Т2/3,5-11

Переламним етапом в моєму житті, я вважаю, стало те, що я закінчила 11 класів і потрібно було вирішувати чи йти працювати, чи поступати до Вищого навчального закладу. Я вирішила поступати в ліцей, в якому я опанувала кваліфікацію кравця ІV розряду. Після цього я перевелася у Вище професійне училище №55 в якому вже отримала V розряд з професії «Кравець» та ІV розряд з професії «Закрійник». Зараз я підвищую кваліфікацію закрійника , а в наступному році я планую опанувати професію технолога.
Після отримання кваліфікації технолога я мрію поступити до Вищого навчального закладу, щоб опанувати професію дизайнера.
В результаті я вже маю дві професії: кравця та закрійника і планую отримати ще дві (технолога та дизайнера), тобто в мене вже є власне майбутнє і я маю право обирати ким мені працювати і де.

Вульвач Вікторія
Група Т2/3,5-11

Найважливішим рішенням у моєму житті було вступ до Вищого навчального училища №55.
Чотири роки тому я навчалася в дев’ятому класі і переді мною стояв вибір: навчатися далі або вступити до певного навчального закладу для отримання вже професійної підготовками. Вибору куди піти було небагато. Спочатку я хотіла закінчити 11 класів і вступити до Коледжу «Технологій та дизайну», так як я дуже люблю малювати і втілювати свої ідеї в одязі. Але зваживши всі аргументи я після 9 класів пішла навчатися професії «кравець», щоб не втрачати 3 роки у школі і щоб не поступати до коледжу з відсутністю будь-яких професійних навичок, а вони дуже важливі у обраній мною професії.
Протягом 3 років навчання в училищі я отримала середню освіту і опанувала професію «Кравець».
Я дуже задоволена своїм вибором. Зараз я маю дві кваліфікації «Кравець» і «Закрійник». А з часом буде ще й «Технолог». Так за 4 роки я відкрила для себе багато можливостей  - я вже можу працювати: заробляти гроші та відточувати свої навики на практиці, а також заочно навчатися на модельєра.
МРІЇ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ І НАВІТЬ ШВИДШЕ НІЖ ОЧІКУВАЛОСЬ, ГОЛОВНЕ ВЧАСНО ПРИЙНЯТИ ПРАВИЛЬНІ РІШЕННЯ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий